Το παρόν στο «Let’s do it Greece» έδωσε για 4η συνεχόμενη χρονιά η Μονάδα «Θάλπος Καλαμάτας»
Για 4η συνεχόμενη χρονιά η Μονάδα Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης «Θάλπος Καλαμάτας» έδωσε το παρόν στη μεγαλύτερη ταυτόχρονη εθελοντική δράση της χώρας, με περιβαλλοντικό...















