Η πανδημία COVID-19 έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στην σχολική κοινότητα. Μαθητές και εκπαιδευτικοί καλούνται να διαχειριστούν τόσο ιδιαίτερες συνθήκες για πρώτη φορά!
Για περισσότερα από 168 εκατομμύρια παιδιά παγκοσμίως, τα σχολεία έχουν παραμείνει κλειστά για σχεδόν έναν ολόκληρο χρόνο, καταγράφει η UNICEF.
Η τηλεκπαίδευση, ο φόβος νόσησης και μετάδοσης του ιού, ο περιορισμός των κοινωνικών επαφών, το άγχος κάλυψης των εκπαιδευτικών ελλείψεων μεταξύ άλλων έχουν οδηγήσει στη διακοπή της κανονικότητα στην εκπαίδευση και τα ερευνητικά ευρήματα αποτυπώνουν σοβαρές συνέπειες στη συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη μαθητών και εκπαιδευτικών.
Η επιστημονική ομάδα του Θάλπος διεξάγει online ομάδες ενίσχυσης και ενδυνάμωσης εκπαιδευτικών σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με στόχο την ενεργή υποστήριξη τους. Στην Ομάδα Ιανουαρίου μιλήσαμε για την επαγγελματική εξουθένωση ή αλλιώς burnout … “Κάλλιον το προλαμβάνειν ή το θεραπεύειν” και στο burnout! Είναι σημαντικό -εκπαιδευτικοί και διευθυντές- να είναι ενήμεροι για τις αρνητικές σωματικές και ψυχολογικές αντιδράσεις άγχους στη διδασκαλία, προκειμένου να αποτρέψουν ή να περιορίσουν την εμφάνιση τους, καθώς μπορούν να επηρεάσουν την απόδοση της εργασίας, και να αποδυναμώσουν τη σχολική οργάνωση.
Για πληροφορίες και εκδήλωση ενδιαφέροντος μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας! [2108668365 & info@thalpos.org.gr]
Photo by Dids from Pexels
Quote by Henry Adams