Thalpos-Mental Health

4 Τρόποι να ακονίζετε το μυαλό σας καθώς μεγαλώνετε

  • Δημοσιεύτηκε στις:
    20/07/2016
4 Τρόποι να ακονίζετε το μυαλό σας καθώς μεγαλώνετε

Είναι πολύ σημαντικό να διατηρείτε το μυαλό σας κοφτερό και σε άριστη κατάσταση. Όχι μόνο ωφελεί την υγεία σας με πολλούς τρόπους, αλλά μπορεί επίσης να οδηγήσει τη ζωή σας σε υψηλότερα επίπεδα ευτυχίας.

Μερικά πράγματα που θα βιώσετε εάν βελτιωθεί η πλαστικότητα του εγκεφάλου σας είναι τα εξής:

  • Περισσότερα κίνητρα
  • Καλύτερη συγκέντρωση
  • Μεγαλύτερη επιτυχία σε περισσότερες δραστηριότητες
  • Περισσότερες δημιουργικές ιδέες
  • Βελτιωμένη μνήμη
  • Περισσότερες πηγές έμπνευσης
  • Συνολικά πιο ευτυχισμένες εμπειρίες ζωής

Ακολουθούν μερικοί τρόποι που θα σας βοηθήσουν να διατηρήτε το μυαλό σας κοφτερό καθώς μεγαλώνετε. Μην ανησυχείτε, είναι εξαιρετικά απλοί.

1. Μάθετε μια νέα δεξιότητα.

Το να επεκτείνουμε τις γνώσεις μας και να μαθαίνουμε νέα πράγματα έχει περισσότερα πλεονεκτήματα από το αν βελτιώναμε την αυτοεκτίμηση και τους στόχους μας.

Το Society For Science μας εξηγεί γιατί ισχύει αυτό:

«Όταν μαθαίνουμε κάτι καινούργιο, τα κύτταρα που στέλνουν και λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με αυτό που μαθαίνουμε γίνονται όλο και πιο αποδοτικά. Χρειάζεται λιγότερη προσπάθεια να πληροφορήσουν το επόμενο κελί για το τι συμβαίνει. Κατά μία έννοια, οι νευρώνες δημιουργούν ισχυρούς δεσμούς μεταξύ τους.»

2. Καταναλώστε υγιεινά τρόφιμα, ξεκουραστείτε και γυμναστείτε.

Για να διατηρήσετε τη λειτουργία του μυαλού σας στη μέγιστη δυνατή απόδοση, θα πρέπει να συμπεριφέρεστε καλά στο σώμα σας. Δώστε του ό,τι χρειάζεται – υγιεινό φαγητό, αρκετή ξεκούραση, και γυμναστική.

Ξέρω ότι η ζωή όλων μας είναι γεμάτη με «πρέπει» με αποτέλεσμα να είμαστε συνεχώς πιεσμένοι από το χρόνο. Αλλά κάνοντας αυτά τα τρία πράγματα, μπορεί να βελτιωθεί το μυαλό σας κια γενικότερα η ποιότητα ζωής σας. Αν ποτέ αρχίσετε να αισθάνεστε θλιμμένοι ή υπερβολικά εκνευρισμένοι, κάντε για λίγες μέρες ένα διάλειμμα από την αγχωτική ρουτίνα και τους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας. Αμέσως, θα αισθανθείτε ανανεωμένοι και αναζωογονημένοι και στο μυαλό και το σώμα.

3. Διαβάστε

Ακούγεται αρκετά εύκολο, έτσι δεν είναι; Λοιπόν, το είδος βιβλίων που μπορεί να ακονίσεί το μυαλό σας δεν βρίσκεται αλλού παρά στα πάντα. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι προκλητικό και να παρουσιάζει στον εγκέφαλό σας νέες ιδέες και σκέψεις ώστε να μπαίνει στη διαδικασία να τα επεξεργάζεται.

Διαβάστε βιβλία με θέματα που δεν ξέρετε τίποτα για αυτά. Μάθετε για τους αρχαίους πολιτισμούς και τις κοινωνίες, μελετήστε μια νέα μορφή τέχνης που δεν έχετε ξανακούσει γι’ αυτή ποτέ στο παρελθόν. Καταλάβατε το σκεπτικό. Προκαλέστε το μυαλό σας να μαθαίνει συνεχώς και να απορροφά νέες πληροφορίες.

4. Γελάστε όσο πιο πολύ και συχνά μπορείτε

Το γέλιο είναι στην πραγματικότητα το καλύτερο φάρμακο και δεν κοστίζει τίποτα. περιλαμβάνουν Η μείωση του στρες, του άγχους και του φόβου, η βελτίωση της διάθεσης και η ενισχυμένη δύναμη ψυχής είναι μερικά από τα οφέλη του γέλιου στην ψυχική υγεία. Το Helpguide αναφέρει:

 «Η ικανότητα να γελάμε, να παίζουμε και να διασκεδάζουμε με άλλα άτομα, όχι μόνο κάνει τη ζωή μας πιο ευχάριστη, αλλά μας βοηθάει και στην επίλυση προβλημάτων, στη δημιουργικότητα και τη σύνδεση με τους άλλους. Εκείνοι που ενσωματώνουν το χιούμορ και το παιχνίδι στην καθημερινή τους ζωή υποστηρίζουν πως ανανεώνει και τους ίδιους αλλά και τις σχέσεις τους.»

Απότον Raven Fon